marți, 4 iunie 2013

Concursul bere Silva

Este, din câte observ un alt mijloc de bătaie de joc şi de amăgire folosit de multinaţionale pentru de a pune la încercare răbdarea ajunsă la limită a românului credul încă în cai verzi pe pereţi. Un alt fapt banal ce poate trece neobservat în beneficiul unor profitori neserioşi.
Am câştigat din păcate la concursul acestora, cu două capace, patru litri de bere. Am primit sms-uri cu indicaţiile de rigoare pentru a ridica premiile de la magazinele acreditate de ei în sectorul 6 din Bucureşti. De atunci, adică de trei, patru săptămâni mă plimb cu capacele câştigătoare în buzunar stresându-i pe vânzătorii respectivelor magazine, care de altfel, de bună credinţă, se justifică ruşinaţi că nu au primit premii şi mă îndeamnă să revin peste câteva zile.




Cu limba scoasă, bătut de soare şi de ploi, am tot revenit dar cu acelaşi rezultat, 
până când am şi pierdut unul dintre dopuri. Bine că nu am câştigat vreo excursie, că oftica ar fi fost şi mai mare. Bere Silva este sub tutela firmei Heineken, fapt ce denotă fără tăgadă seriozitatea acestora şi respectul pe care îl acordă o multinaţională clienţilor din România. Mie unul mi s-a acrit pornind de la acest exemplu printre multe altele şi de respectiva bere şi o să arunc nepreţuitul capac la gunoi. Am mai câşţigat bere pe capac de la alte firme şi am intrat imediat în posesia acesteia, nu ca acum, când am trimis sms-uri, am făcut trafic pe site lor iar premiul îl voi primi la "sfântul aşteaptă" sau poate niciodată.