marți, 13 septembrie 2011

AC/DC Pentru noi! Rud.


Ma doare in gat de la cat am tipat..Deci chiar au fost ??? nu am visat ?? pacat ca s+a terminat asa repede.Pacat k nu am fost :(((..Foarte fain...Am fost acolo, a fost beton...Mult prea frumos...!..„Au fost impecabili... Eu ascult AC/DC de la 13 ani. I‑am mai văzut până acum de două ori, în Spania şi Serbia. Le ştiu repertoriul pe de rost. Sunetul a fost bun, m-am bucurat că a venit multă lume şi e bine că încă se mai ascultă rock".Singurul lucru care l-a dezamăgit a fost publicul, care „nu a fost destul de viu, Şi eu am fost cam moale, de fapt", se scuză vedeta Antenei, care precizează că la Belgrad a întâlnit cea mai frumoasă reacţie din partea spectatorilor. Şi Paul Ciuci, solistul trupei Compact, a trăit emoţia întâlnirii cu cei pe a căror muzică zice că a crescut. „AC/DC este prima trupă de care m-am îndrăgostit. M-au impresionat profesionalismul şi disciplina lor, tehnica impecabilă şi respectul faţă de public. Au funcţionat ca un ceas. Angus Young a fost incredibil - la vârsta de 54 de ani s-a dezbrăcat şi a continuat aşa concertul, în ciuda vântului şi a frigului".„Am rămas plăcut surprins de public şi de sunet, care a fost peste ceea ce-am auzit în Grecia. Atmosfera creată de spectatori a fost senzaţională. Am văzut ce înseamnă să vibrezi în jurul lumii timp de 35 de ani, la ce nivel se poate cânta. AC/DC au dat o lecţie de constanţă, de continuitate, iar muzica lor are un efect social. Sunt nişte idoli care s-au născut prin propria putere. Cel mai mult mi-a plăcut momentul în care Angus Young a arătat fundul Parlamentului,,Eu şi prietenii mei n-am resimţit decât problema toaletelor, prea puţine la număr".Şerban a sesizat mici probleme cu luminile şi cu sunetul, „dar ei au cântat impecabil. Îmi spunea un prieten că e aproape ireal să reuşeşti să nu greşeşti nicio notă la chitară", a declarat Huidu. Pentru Gianina Corondan, concertul AC/DC a însemnat „o lecţie de continuitate şi profesionalism. Angus Young s-a mişcat foarte bine, având în vedere că are o vârstă"... Intensitatea sunetului a fost o problemă pentru ea. „Mă aşteptam să se dărâme blocurile din jur şi, mai ales, Casa Poporului", a declarat Gianina Corondan. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu