vineri, 4 noiembrie 2011

Steaua se chinuie!

Dupa patru la doi chinuit cu Haifa (parcă aşa se scrie), ca în reclama lui Huidu, după ce au pierdut de la aceeaşi anonimi cu cinci la zero,5+0 !! în tur regret din nou că echipa mea de suflet a ajuns pe mâinile unui prost. Reamintesc de Ghencea care este casa părintească a Stelei şi aştept adevăratul stelist care cu sânge în vine şi cu bani, fără frică de ciobani să readucă această iubită echipă acasă , acolo unde îi este locul şi tradiţia. Poate Hagi şi copiii lui, poate altă Steaua Ghencea Bucureşti, poate cine ştie cine, pentru că altfel totul este o mare bătaie de joc, o mare echipă ajunsă pe labele unui nebun. Nu concep să mai privesc mult echipa mea  de fotbal preferată fără a mă mai bucura la victoriile ei aşa cum o făceam pe vremuri.
Hai , fără frică Becalioţii pică!
 Îmi este dor de Steaua Ghencea pentru că prin "Steaua Muncii", predomină dinamoviştii, dar asta nu înseamnă că aş avea ceva cu adevăraţii suporteri dinamovişti doar că vreau să îi respect  doar ca adversari şi nu să îi am colegi de scaun pe Naţional arena, pentru simplul motiv că acest sport mai are nevoie şi de adversari .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu